• 2017
  • Država:
  • SAD
  • POČETAK PRIKAZIVANJA:
  • 29.06.2017

Sadržaj filma:

Nove avanture Grua i njegovih malaca, izazvane su pojavom Gruovog izgubljenog brata blizanca Drua, kojima je u originalnoj verziji glas posudio komičar Steve Carell. Jedan od kreatora “South Parka”, Trey Parker je u originalnoj verziji posudio glas zlikovcu Balthazaru Brattu, koji je kao dijete bio zvijezda, a sada je kao odrastao opsjednut likom koji je bio 80-ih godina. Balthazar će biti najveći Gruov neprijatelj do sada.

Više

Kako je Gru postao dobar - sink

Informacije o produkciji

Filmovi kompanije Illumination postali su svjetski fenomen.
Kompanija Illumination koja potpisuje franšizu Despicable Me i najveće animirane hitove Despicable Me 2 i Minions, nastavlja priču o Gruu, Lucy, njihovim neodoljivim kćerima—Margo, Edith i Agnes—i Malcima u filmu Kako je Gru postao dobar
Nakon što je otpušten iz AVL lige koja se bori protiv zlikovaca (Anti-Villain League) jer nije uspio uhvatiti zadnjeg negativca koji prijeti čovječanstvu, Gru se nađe usred krize identiteta. No, kada se pojavi tajanstveni stranac kako bi ga izvijestio da ima brata blizanca, brata koji očajnički želi biti zlikovac poput svog brata, ovaj bivši super-zlikovac će ponovo otkriti kako je dobar osjećaj ponovo biti zao.
STEVE CARELL (The Big Short, The 40-Year-Old Virgin) ne samo da se ponovo pojavljuje kao Gru, već preuzima i drugu ulogu – davno izgubljenog blizanca Drua.  KRISTEN WIIG (Bridesmaids, The Martian) se vraća kao super špijunka Lucy, a dobitnik nagrada Emmy, Tony i Grammy TREY PARKER (South Park, The Book of Mormon) posudio je glas novom zlikovcu Balthazaru Brattu, bivšoj dječjoj zvijezdi koja postane opsjednuta zlim TV likom koji je glumio 80-ih godina. Gruov najstrašniji i najkomičniji neprijatelj, Bratt je krenuo pokoriti Hollywood i sve koji mu stoje na putu.
Režiju potpisuju PIERRE COFFIN (franšiza Despicable Me, Minions) i KYLE BALDA (Minions, Dr. Seuss’ The Lorax), korežiser je ERIC GUILLON (scenograf i dizajner likova u filmu Minions i franšiza Despicable Me), izvršni producent CHRIS RENAUD (franšiza Despicable Me, Dr. Seuss’ The Lorax, The Secret Life of Pets) a scenarist CINCO PAUL & KEN DAURIO (franšiza Despicable Me, Dr. Seuss’ The Lorax).  Produkciju potpisuju osnivač i direktor kompanije Illumination CHRIS MELEDANDRI i njegova dugogodišnja kolegica JANET HEALY, koji su nadzirali svaki film kompanije Illumination od njezinog utemeljenja prije cijelog desetljeća.
Svojim zvjezdanim kolegama su se opet pridružili i MIRANDA COSGROVE (iCarly, Crowded) kao Margo, najstarija kći Grua i Lucy, DANA GAIER (The Ice Cream Truck) kao Edith, njihovo srednje dijete, STEVE COOGAN (Philomena, The Secret Life of Pets), koji posuđuje glas Silasu Ramsbottomu, njihovom bivšem šefu te Fritzu, Druovom batleru i oskarovka JULIE ANDREWS (Mary Poppins, The Sound of Music) u ulozi Gruove uvijek razočarane majke. Od novih glasova čut ćemo NEV SCHARREL, u ulozi najmlađe kćeri Agnes i JENNY SLATE (Obvious Child, The Secret Life of Pets) kao Valerie Da Vinci, Silasova ambiciozna nova zamjena.
Na filmu se ponovo udružio i kreativni tim kompanije Illumination koji uključuje montažerku CLAIRE DODGSON, scenografkinju NATHALIE VANCAUWENBERGHE, dizajnera likova CARTERA GOODRICHA (kojem se pridružio i Guillon), redatelje animacije BRUNA DEQUIERA i JULIEN SORET, scenografa OLIVIERA ADAMA, supervizore računalne grafike BRUNA CHAUFFARDA i FRANKA BARADATA, skladatelja HEITORA PEREIRA i 11-erostrukog dobitnika nagrade Grammy PHARRELLA WILLIAMSA, koji i ovaj nastavak franšize obogaćuje svojim originalnim pjesmama i temama.

UVOD U PRIČU

Nizom hitova franšize Despicable Me kompanije Illumination i Universal Pictures predstavile su svjetskoj publici super-zlikovca Grua i njegove nestašne Malce.  Nakon što je postao otac siročićima po imenu Margo, Edith i Agnes kao dio zlog plana da ukrade mjesec, Gru naposljetku odustaje od svog kriminalnog života i pretvara se iz super zlikovca u super tatu.
U drugom nastavku franšize, Despicable Me 2, Grua je angažirala AVL liga kako bi iskoristila njegove vještine bivšeg zlikovca i privela pravdi neke od najgorih zločinaca na svijetu. Gru se neplanirano zaljubio u svoju super-špijunsku partnericu Lucy i na oduševljenje svojih kćeri koje su oduvijek željele mamu, zaprosio je.
U filmu Minions (koji je prikazan 2015. ,ali je u stvari uvod u niz filmova Despicable Me), upoznali smo se s podrijetlom žutih, simpatičnih stvorenja i vidjeli kako je komična potraga za zlim vođom dovela Kevina, Stuarta i Boba do mladog Grua. Nestašni trio ćemo opet gledati u nastavku Minions 2 2020. godine.
U filmu Kako je Gru postao dobar, Gru i njegova nova supruga Lucy imaju problema s najnovijim zlikovcem koji prijeti čovječanstvu. On je bivša dječja TV zvijezda 80-ih po imenu Balthazar Bratt. U toj dekadi je naglo otpušten i sad je opsjednut osvetom Hollywoodu. Budući ga nisu uspjeli dovesti pred lice pravde, nova šefica AVL-a otpušta Grua i Lucy.
Malci se nadaju da će Gru iskoristiti tu priliku kako bi se vratio u svijet kriminala, no kada Gru naglasi kako se jednom zauvijek  odrekao tog svijeta, Malci odlaze bez njega. Malac Mel, koji je poveo štrajk protiv Grua postaje novi vođa…na neki način.  U međuvremenu Jerry i Dave, Malci koji su bili slučajno odsutni tijekom štrajka , ostaju s Gruom i ostatkom obitelji.
Nakon otkaza Gru se osjeća kao potpuni neuspjeh i pokušava smisliti što dalje. Kada se čini da je dotaknuo dno pojavljuje se neki stranac koji ga izvještava o smrti njegovog nepoznatog oca te da ima brata blizanca po imenu Dru koji bi ga volio upoznati. Šokiran novim saznanjima Gru se suočava sa svojom majkom koja priznaje da je rodila blizance. Ubrzo nakon poroda se razvela od Gruovog oca i obećali su jedno drugom da više nikada neće razgovarati. Svaki roditelj je uzeo jedno dijete i razišli su se.  S užitkom izvještava Grua da je ona druga birala.
Ispočetka uzbuđen zbog toga što ima brata, Gro odvodi Lucy i djevojčice u očevu domovinu Freedoniju da upozna svog blizanca i saznaje da je Dru bolja verzija njega u svakom pogledu. Dok je Gru ćelav, ciničan i friško nezaposlen, Drua krasi prekrasna gusta kosa, šarm i nasljednik je očevog velikog bogatstva i farme svinja.
Gru je brzo preplavljen osjećajem inferiornosti, ali ubrzo mu Dru otkriva svoju tajnu želju: ići putem svog oca i postati zločinac svjetske klase. Dru mu priznaje da otac nije nikada vjerovao u njega te ga nije naučio niti osnovnim vještinama zlikovaca i treba Gruovu pomoć i znanje kako bi postigao svoj životni san i nastavio obiteljsko naslijeđe.
Gru uviđa da ako sklopi dogovor s bratom može koristiti očevu sofisticiranu zločinačku opremu kako bi konačno priveo neuhvatljivog Balthazara Bratta. Njihov savez proći će ozbiljne kušnje bratskog rivalstva, a Gru će uvidjeti kako je Bratt najveći izazov u njegovoj karijeri.

O PRODUKCIJI

Razvoj filma Kako je Gru postao dobar

„U prvom filmu Gru je otkrio kako je to biti roditelj i što je to bezuvjetna ljubav. U drugom je istraživao osjećaj zaljubljenosti. Sada proživljava krizu identiteta jer dobiva otkaz i otkriva što znači rivalstvo s tek otkrivenim bratom.”

—Chris Meledandri

Osnovan s misijom da producira originalne priče i adaptacije omiljenih klasika, kompanija Illumination poznata je po razvoju osebujnih likova čiji nestašluci su motivirani dobrim namjerama što ih čini simpatičnima i bliskima publici.
Chris Meledandri pristupio je filmu s dva primarna cilja – da uvaži one elemente koje gledatelji vole i da stvori novo, friško iskustvo i likove koji će unijeti dinamiku. Franšiza Despicable Me je uspješna jer nudi zabavu i emociju zahvaljujući likovima. Malci oduševljavaju publiku, a za Grua svi navijaju iako je bio negativac.
U nastavku  Kako je Gru postao dobar Gru otkriva obitelj koju nije nikada poznavao.  Daurio, scenarist koji je surađivao s Meledandrijem na filmu Dr. Seuss’ Horton Hears a Who!, kaže kako su pomislili da je odlična ideja dati Gruu osobu koja će ga izluđivati i tjerati na preispitivanje svoje svrhe.
Meledandri kaže kako im je Gruov brat dao puno mogućnosti za razvoj priče. On je trebao izgledati kao Gru ali mu biti sušta suprotnost. Nakon što popusti uzbuđenje zbog pronalaska svog brata blizanca, Gru osjeti što je bratsko rivalstvo što još više komplicira krizu srednjih godina koju proživljava.
 Novi lik u franšizi je i Balthazar Bratt, zastrašujući superzločinac koji prijeti uništiti Hollywood nakon što mu je otkazana TV emisija. Bratt, koji je opsjednut s 80-im godinama otkad je kratko vladao u toj dekadi kao dječja zvijezda, nije nikada prebolio to razočaranje niti oprostio svojoj publici što ga je napustila. Gru je dobio dostojnog protivnika u svakom pogledu – i zločinačkom i komičnom.
Meledandri priznaje kako je Gruov novi neprijatelj jedan od njemu najdražih likova koje je kompanija Illumination ikada stvorila.
Paul nam objašnjava kako je Bratt trebao uzrečicu kakvu je imala većina dječjih zvijezda 80-ih godina, uz pomoć koje su se ljudi identificirali s nekom emisijom. Balthazarova je bila: „Bio sam zločest!“ i on je i dalje koristi.
O redateljima i koredateljima na filmu Meledandri kaže: „Eric je čarobnjak koji je kreirao likove i scenografiju u svim našim filmovima. On također razmišlja kao pripovjedač. Pierre nije samo glas i duša Malaca, on je i fenomenalan umjetnik i redatelj.
„U razdoblju između filmova uspjeli smo unaprijediti modele likova“, objašnjava Coffin.  „Gru se malo smekšao otkad je postao otac, Lucy je vrlo moderna i nigdje ne ide bez šala koji je postao njezin zaštitni znak. Margo je u ovom poglavlju još više ekspresivnija. Edithini nestašluci su suptilniji a Agnes je još više neodoljiva, ako je to uopće moguće.“
Balda otkriva kako je prednost što na filmu rade tri redatelja budući se istovremeno odvija gluma, kinematografija i razvoj priče. Pierre se intenzivno bavi procesom animacije i pričom, Eric je više uključen u vizualne koncepte i dizajn likova, a ja sam usmjeren na izradu ilustriranog scenarija i montažu.”
Daurio se osvrće na evoluciju prepredene agentice Lucy iz super-špijunke u suprugu i majku. „Ona je pustolovka i ništa je ne plaši osim biti majka. To je jedina situacija u kojoj vidimo da nije sigurna kako postupati i zabavno je gledati je kako se nosi s tom ulogom.“
Dok se Lucy prilagođava novoj obiteljskoj dinamici, njezina najstarija kćer vodi svoje borbe. „Margo, koja je dosada bila mama drugim curicama sada dobiva majku koja će preuzeti njezinu ulogu“, kaže Daurio.  „To u odnos između Margo i Lucy donosi konflikt i zanimljivo je gledati ih kako se snalaze u toj situaciji.”
           Edith se skeptično pridružuje svojoj sestrici u potrazi za neuhvatljivim jednorogom koji navodno živi u šumama Freedonije, spremna da objavi video na društvenim medijima kako bi stekla slavu i bogatstvo u slučaju da ispadne da je legenda istinita.
No, novo poglavlje franšize Despicable Me ne bi bilo potpuno bez svima omiljenih nestašnih Malaca kojih je sve više u svakom nastavku. U filmu Kako je Gru postao dobar upoznajemo Malca Mela, koji započinje i vodi štrajk protiv Grua. „U njihovom stilu, Malci upadaju u nevolju i završavaju u zatvoru”, kaže Balda. „S vremenom postaju veliki šefovi u zatvoru i drugi zatvorenici ih se boje.“  No, nemoguće je zamisliti svijet u kojem se Gru i Malci na kraju ne pomire. Oni ipak trebaju jedni druge.

Likovi

• Gru (Steve Carell) je nečasno otpušten iz AVL lige što nokautira njegovo samopouzdanje. Kada otkrije da ima brata blizanca po imenu Dru, Gru vodi obitelj u Freedoniju, ruralnu otočnu državu, gdje Dru živi na naslijeđenoj najvećoj farmi svinja u zemlji. Po dolasku u Freedoniju Gru osjeti bratsko rivalstvo kada otkrije da je Dru sušta suprotnost od njega u svakom pogledu. No, kada izvana savršeni Dru zatraži pomoć od svog brata u izvođenju najveće pljačke na svijetu, Gru preuzima ulogu „starijeg brata“ i povratkom zločinu vraća i svoje samopouzdanje.
  • Šarmantan, bogat, s gustom lepršavom plavom kosom, Dru (Steve Carell) je Gruov alter ego u svakom pogledu. On je duša zabave i čini se kako može napraviti sve što mu srce poželi, osim slijediti obiteljsku tradiciju i postati zlikovac svjetskih razmjera. Znajući da je njegov brat blizanac sposobniji u tom području, Dru uspijeva nagovoriti Grua na još jednu veliku pljačku. No, što više vremena blizanci provode zajedno počinjemo uviđati da ispod Druove silne hrabrosti leži djetinja želja da bude prihvaćen od strane svog brata Grua.
  • Nakon što dobije otkaz u AVL ligi jer je stala u obranu sbog supruga Grua, Lucy (Kristen Wiig) preusmjerava svoju radoholičarsku energiju u brigu o njihove tri djevojčice s težnjom da postane savršena majka. Prikrivajući svoju nesigurnost u ovoj ulozi nepokolebljivim optimizmom i entuzijazmom, Lucy je prva spakirala kofere kada je Gru najavio da ima brata u Freedoniji.  Potiče djevojčice da prigrle kulturu Freedonije zajedničkim sudjelovanjem na mjesnom festivalu sira no njezine dobre namjere skoro dovedu do katastrofe kada izgubi Edith i Agnes a potom skoro zaruči Margo s čudnim dječakom iz grada.
  • Čudo od djeteta, kriminalni um…Balthazar Bratt (Trey Parker) je bivša dječja zvijezda TV serije iz 80-ih Evil Bratt, u kojoj je glumio malog zlikovca koji želi uništiti svijet, no kada je ušao u  pubertet njegova serija je naglo otkazana. Držeći se prošlosti i stilom oblačenja i frizurom, Bratt postaje opsjednut negativnim likom kojeg je glumio i odlučan je osvetiti se svijetu koji mu je okrenuo leđa. Naoružan klavijatarom koji je u stvari oružje i eksplozivnim Rubikovim kockama, Bratt pokušava rekonstruirati kataklizmičke događaje iz svoje najdraže epizode serije Evil Bratt i osvetiti se Hollywoodu i na taj način postaje Gruov najteži suparnik.
  • Margo (Miranda Cosgrove), Gruova najstarija kćer možda ima sve hirove adolescentske dobi ali je još uvijek najodgovornija od triju sestara i uvijek stavlja obitelj na prvo mjesto. Uz žestoko protestiranje, Lucy nagovori Margo da sudjeluje u tradicionalnom freedonijskom plesu nakon kojeg postaje gotovo zaručena s lokalnim mladićem. Iako je Margo ispočetka isfrustrirana svojom novom majkom, to što se Lucy zauzme za nju ih na kraju zbliži.
  • Edith (Dana Gaier), Gruova prepredena srednja kćer uvijek smišlja nove nestašluke koje sada potiče njezin ujak Dru. U predahu od duhovitih podvala Druovom bezazlenom batleru Fritzu, Edith pristaje pratiti Agnes u potrazi za jednorogom shvativši da bi je rijetki videozapis ovog mitskog stvorenja moglo jako obogatiti! Ili barem financirati njezinu sljedeću podvalu.
  • Agnes (Nev Scharrel), Gruova najmlađa kćer je nevina i nesebična. Kada sazna da su Gru i Lucy izgubili posao čini sve što je u njezinoj moći kako bi pomogla svojoj obitelji uključujući i prodaju svog najdražeg plišanog jednoroga na vrtnoj rasprodaji. Isprva je ushićena zbog putovanja u Freedoniju i upoznavanja s ujakom Druom, no njezinom uzbuđenju nema kraja kada čuje da u obližnjoj šumi možda ima pravih jednoroga. Gru želi zaštititi najmlađu kćer od razočaranja, no nema joj srca reći da te priče možda nisu istinite. I tako, držeći se mjesne legende da „samo djevojke čista srca“ mogu pronaći jednoroga, Agnes kreće ispuniti svoj životni san.
  • Nakon što je njihov šef otpušten s mjesta supertajnog agenta u AVL ligi i ne pokazuje interes da se vrati zločinačkim pothvatima, Gruovi ljubitelji banana Malci (Pierre Coffin) ostaju bez superfora spravica za testiranje.
Na čelu s Melom, Malci se odlučuju pobuniti i otići svojim putem koji ih odvede u studio u Hollywoodu u Kaliforniji gdje, nakon što izazovu kaos i privuku pažnju policije, slučajno odlutaju na set natjecanja u pjevanju u kojem su potom prisiljeni nastupiti. Malci su uhićeni i stavljeni u zatvor zbog provale. Shvativši da je preživljavanje bez Grua teže nego što su mislili, Malci odlučuju pobjeći iz zatvora kako bi se mogli vratiti bivšem šefu, ne znajući da se on sprema suočiti s vrlo poremećenim Balthazarom Brattom.
U međuvremenu, Gru vodi Davea i Jerryja, Malce koji su slučajno zaostali za pobunjenicima, sa sobom u Freedoniju. Dave i Jerry su isprva sretni što imaju priliku jahati freedonijske svinje i pomagati Edith u mučenju batlera Fritza, no kada otkriju da Gru nije u potpunosti završio sa zločinima požele mu se pridružiti.
  • Gruova majka (Julie Andrews) ispunjava svoje zlatne godine pohađajući satove plivanja kod zgodnih talijanskih instruktora. Kada je Gru upita za svog brata blizanca za kojega nikada nije znao, ona nevoljko otkriva detalje iz Gruovih najranijih dana: kada su se ona i Gruov otac rastali dogovorili su se da će svatko uzeti po jedno dijete i da se više nikada neće vidjeti. Očito, kako ona kaže, ona je birala druga.
  • Silas Ramsbottom (Steve Coogan) je šef od Lucy i Grua u AVL ligi koji je zaposlio Grua zbog njegove bivše superzlikovske reputacije na terenu. Naglo je zamijenjen mlađom i ambicioznijom osobom.
  • Valerie Da Vinci (Jenny Slate), Silasova mlada i ambiciozna zamjena koja nema puno strpljenja za nekompetentnost. Kada Gru i Lucy ne uspiju uhvatiti Bratta, Valerie od njih odluči napraviti primjer već prvog radnog dana u AVL-u te ih pred svim kolegama agentima ponižava i otpušta.
  • Dr. Nefario se uspio slučajno zamrznuti u karbonit te je zatočen i nedostupan Gruu u vrijeme kada mu je potreban.
  • Fritz (Steve Coogan) je Druov uvijek strpljivi njemački batler. On je smiren, pribran i  pristojan - čak i kada je suočen s Druovim ekscentričnim budalaštinama, obiteljskim mezimcem Kylom i podvalama Edith i Malaca Davea i Jerryja.
  • Clive (Andy Nyman), zlikovski robotski pomoćnik u Tv seriji Evil Bratt koji je ostao odan Brattu i tijekom godina kasnije i uvijek je tu za sve što Bratt treba bez obzira je li to pjesma iz 80-ih za njihove pljačke ili jačanje ega za ostarjelu dječju zvijezdu koju su zaboravili obožavatelji.

Glumačka postava

U kompaniji Illumination se vjeruje da je ključ uspjeha jedinstveni talent kreativnih snaga koje okuplja. Kako je Gru postao dobar ponovo okuplja svjetske talente iz prijašnjih poglavlja i uvodi nove snage u franšizu.
Od kada posuđuje glas Gruu, Stevu Carellu je ovaj super-zlikovac postao kao član obitelji. Meledandri koji s njim surađuje od zajedničkog angažmana na filmu Dr. Seuss’ Horton Hears a Who!, kaže kako je Steve predan, simpatičan i duhovit i inventivan glumac. „Poštuje napisani tekst, ali ga potičemo da unese svoju osobnost i svoj glas budući je on odgovoran za daljnji razvoj Gruovog lika.“
“U prvom poglavlju franšize Despicable Me, Gru je postao otac, u drugom dijelu se oženio“, kaže Carell. „Njegova obitelj se proširila a on je postao član AVL lige. Mnogo toga se promijenilo, ali on i dalje osjeća zov svijeta kriminala.”
Inspiriran radom Erica Guillona, Carell je dao Gruu znatiželji istočnoeuropski naglasak, dok su Guillonovi nacrti za Drua nagoviještali kakvu osobnost i glas Carell treba kreirati za Gruovog blizanca. „Dru izgleda kao Gru ali se kreću drugačije. Dru se razlikuje i gustom plavom kosom i modernim odijevanjem.“
            Carell je impresionirao redatelje svojom sposobnošću da Gruu da dublji i ciničniji, a Druu živahniji i veseliji glas, pogotovo u scenama u kojima su Dru i Gru zajedno.
Naši blizanci jesu razdvojeni po rođenju, no Carell ističe kako ih genetika spaja iako se isprva čine kao sušte suprotnosti.
Još jedan novi lik koji je zahtijevao savršen glas je Balthazar Bratt. Nakon otkazivanja njegove TV serije zbog njegovog prebrzog ulaska u pubertet, Bratta su ismijavali i izbjegavali te je postao opsjednut svime iz svojih slavnih dana. Naoružan osobinama negativca kojeg je glumio i okružen svime iz tog desetljeća – opremom i vozilima iz emisije – Bratt sprema svoju osvetu. Guma za žvakanje koju žvače postaje iznimno učinkovito oružje, odijeva se u ljubičasta odijela s podstavljenim ramenima i cargo hlačama. "
Trey Parker je prema mišljenju Meledandrija bio idealna osoba za ovaj lik. Njegove iznimne vokalne sposobnosti dale su ovom liku ranjivost kako bi gledatelji razumjeli zašto je ovaj lik onakav kakav jeste. Kao animator znao je dati liku potrebnu energiju i dinamičnost.
U središtu Gruove obitelji je i najtalentiranija negativka na svijetu - Lucy.  Kristen Wiig, koja se vraća svojoj ulozi Gruove bolje polovice, zadovoljna je kako se priča bavi i izazovima obiteljskih odnosa. Iako je Lucy bila još samostalnija od Grua kada su se upoznali, u djevojčicama, Malcima i njemu pronašla je bliskost koju nije ni znala da treba. „Ovaj film govori o obitelji u nastajanju. Pokazuje kako je biti maćeha i graditi odnos s djecom. Lucy daje sve od sebe u svojim svakodnevnim borbama.“ Wiig je ponovo privukla kreativna atmosfera na filmu koja je oslobađajuća.
Meledandri kaže: „Kristen je jedna od rijetkih vokalnih glumica koje ne mogu loše pročitati tekst. Ona je šarmantna i zanimljiva i dala je puno svom liku.  Učinila je Lucy snažnom ženom koja je u središtu radnje naših filmova i ljubavi s Gruom i uvijek je spremna za akciju.“
Najstarija kći Grua i Lucy, Margo, ponovo je dobila glas Mirande Cosgrove, koja je zaljubljena u svoj lik s kojim raste. Cosgrove kaže kako voli i obiteljsku dinamiku u ovom filmu. Margo na početku zbilja zagorčava život Lucy, ali s vremenom se upoznaju i postaju bliske.
Dana Gaier glas je srednje sestre Edith koju krasi zarazni neovisni duh i osebujan smisao za humor. Gaier utjelovljuje Edithin status najveće buntovnice među sestrama i uvijek je spremna na nestašluke, osobito ako treba gnjaviti Fritza s Malcima ili steći bogatstvo i slavu putem You Tubea.
Posljednja glumica kojoj je produkcijski tim poželio dobrodošlicu je Nev Scharrel za ulogu Agnes, koju je naslijedila od Elsie Fisher. Meledandri kaže: „Ove tri djevojčice su odmah osvojile srca publike. Na primjer, Agnes strastveno voli jednoroge no, nakon što sazna da su Gru i Lucy dobili otkaz organizira vrtnu rasprodaju i proda svog velikog, plišanog, omiljenog jednoroga.”
Posljednjeg ljudskog člana Gruove uže obitelji ponovno glumi legendarna oskarovka Julie Andrews.  U pauzi između satova plivanja kod svojih mišićavih talijanskih instruktora, Gruova mama uspijeva potvrditi Gruu da doista ima davno izgubljenog brata te dodaje kako je na svoju žalost ona razvodom dobila pogrešnog blizanca.
I ovaj put Coffin posuđuje glas Gruovim Malcima – i nekolicini koja mu ostaje odana i većini koji odlaze svojim putem.
Steve Coogan je ponovno u ulozi Silasa Ramsbottoma koji je na čelu AVL-a sve dok se ne odluči povući u mirovinu. Na njegovo mjesto dolazi ambiciozna superšpijunka po imenu Valerie Da Vinci. Ovaj veteran koji je bio angažiran i na filmovima The Secret Life of Pets i Minions, također posuđuje svoje glasovne sposobnosti Druovom batleru Fritzu koji je prisiljen trpjeti ne samo nepodopštine svog šefa već sada i Malaca odanih Gruu i triju djevojčica koje su upale u selo Freedoniju.
Valerie glumi nova članica postave franšize, Jenny Slate, koju smo imali prilike čuti u ranijim hitovima kompanije Illumination poput The Secret Life of Pets i Dr. Seuss’ The Lorax. Valerijina prva poslovna odluka je otpustiti Grua i Lucy nakon neuspjeha u hvatanju Balthazara Bratta.

Dizajn i animacija

Meledandri i Healy se ponose činjenicom da se filmovi kompanije Illumination gledaju diljem svijeta.
Svi koji sudjeluju na produkciji franšize Despicable Me priznaju utjecaj francuske animacije inspirirane komedijom Bustera Keatona, Charliea Chaplina, Petera Sellersa i Rowana Atkinsona. Coffin kaže: „Odrastanje uz ova imena te grafičke romane i stripove snažno je utjecalo na izgled ovog filma.“
Claire Dodgson se može pohvaliti trećim angažmanom na franšizi Despicable Me. Kaže da je njegov posao vrlo slojevit, no u biti je isti kao kod igranog filma jer se uvijek sve vrti oko priče i likova.
Kako bi sve ispalo najbolje što može, tim bi svakih šest do osam tjedana pogledao film u cijelosti.
Dodgson se prisjeća trenutka kada je Carell pronašao glas za Drua: „Steve se igrao sa svojim glasom i počeo se smijati. Ta unutarnja sreća u njegovom glasu bila je savršena za lik Drua koji je Gruov alter ego.“ Guillon je u kreiranju Druovog izgleda također težio kontrastu pa je tako Dru dobio plavu kosu i bijelo odijelo.
Redatelj animacije Julien Soret otkriva i kontrast u držanju: „Gru je više pogrbljen dok Dru stoji uspravno i smiješi se. Dru je yin Gruovom yangu. Gru je suzdržan i introvertiran, a Dru je emotivan i energičniji.”
Za lik Balthazara Bratta, Guillon je istražio glazbu, modu i frizure koje su se nosile 80-ih. Na kraju se odlučio za frizuru u stilu Grace Jones jer je vizualno snažna.
Kreativni tim podario je likovima sitne detalje kako bi izmamili emocije. Na primjer, Bratt je na jednom mjestu ćelav kako bi izgledao starije i djelovao slab i ranjiv, dok njegovi brkovi osnažuju njegovu osobnost.  Njegova klavijatara je glazbeni instrument 80-ih, ali je također i tajno oružje. Rubikova kocka grafički simbolizira razdoblje. Žvakaća guma doprinosi cool stavu.
Coffin posuđuje glas Malcima već gotovo 10 godina i fascinira glumce i filmsku ekipu svojom sposobnošću da im daje stalno nešto novo. Omiljeni su gledateljima diljem svijeta zbog svog izgleda i govora.
Malac Mel, koji je na čelu pobune protiv Grua nastao je nadahnut crtežom na rođendanskoj čestitci koju je jedne godine Guillon napravio za Chrisa Meledandrija. Guillon kaže: „Nacrtao sam Chrisa kao Malca i iskoristio sam taj crtež za Malca Mela.“
Meledandri priznaje kako su neke od njemu najdražih scena iz filma Kako je Gru postao dobar one u kojima su Malci postali strah i trepet u zatvoru. Mel je ispočetka pomalo naporni kolovođa pobune protiv Grua, no kada sazna da je Gru dobio otkaz dolazi na ideju da se svi vrate zločinu i uspijeva nagovoriti gotovo sve Malce da napuste Grua. Njihov trnoviti odnos tijekom filma preraste u veliku povezanost.

Glazba u filmu Kako je Gru postao dobar

Meledandri vjeruje da je stvaranje filma definirano kombinacijom riječi, izvedbe i glazbe.
Glazbena podloga filma Kako je Gru postao dobar je sinergija briljantne glazbe skladatelja Heitora Pereire i jedinstvenih pjesama izvođača s 11 nagrada Grammy Pharrella Williamsa koji su surađivali na svim filmovima franšize Despicable Me.
U filmu je osam Williamsovih pjesama. Neke smo već čuli u prijašnjim poglavljima franšize, a pet je novih.
U ovom filmu skladatelj se mogao poigrati sa zvukovima koji su jedinstveni za osobnosti novih likova npr. Balthazar Bratt i zvuči poput 80-ih. „Današnja glazba nije samo u notama već i u zvukovima. Jedna od najboljih značajki filmske glazbe je što je dozvoljeno koristiti bilo što kako biste stvorili zvuk. U filmu Kako je Gru postao dobar  nisam koristio samo gitare i sintesajzere već sam programirao šašave zvukove i melodije.”
Daurio dodaje: „Svi nakon gledanja ovih filmova nastave pjevušiti njegove pjesme. Heitorova glazba je uvijek izvrsna, a sada kada je u filmu i glazba uz koju su odrasli naši roditelji, mislim da će ovo biti najbolji film franšize u glazbenom smislu.“
****
            Universal Pictures predstavlja film u produkciji Chrisa Meledandrija: Kako je Gru postao dobar, u kojem glume Steve Carell, Kristen Wiig, Trey Parker, Pierre Coffin, Miranda Cosgrove, Steve Coogan, Jenny Slate, Dana Gaier, Nev Scharrel i Julie Andrews.  Originalne pjesme i teme potpisuje Pharrell Williams, a glazbu Heitor Pereira.   Montažerka je Claire Dodgson, a scenografkinja Nathalie Vancauwenberghe.  Kako je Gru postao dobar korežirao je Eric Guillon, a izvršni producent je Chris Renaud. Scenarij potpisuju Cinco Paul i Ken Daurio.  Producenti su Chris Meledandri, p.g.a., Janet Healy, p.g.a., a redatelju Pierre Coffin i Kyle Balda.  © 2017 Universal Studios.   www.despicable.me

Zatvori
Foto i video galerija
Ne propustite pogledati i ove filmove