Često postavljena pitanja za Stars Club 2XBonus Classic kartica


Tko može posjedovati Stars Club 2xBonus Classic karticu?
Ovu karticu može posjedovati svaka punoljetna osoba koja je ispunila uvjete za njeno izdavanje. Vlasnik i korisnik ne moraju nužno biti ista osoba (npr. roditelj može biti vlasnik, a dijete korisnik kartice).

Kako do kartice?
Predajte popunjenu pristupnicu na blagajni CineStara. Tom prilikom odabrat ćete i šesteroznamenkasti PIN. Kartica je aktivna uz minimalni polog od 60,00 kn i možete ju početi koristiti odmah po aktivaciji.

Kako mogu položiti dodatni iznos na karticu?
Dodatni iznos na karticu moguće je položiti na blagajni CineStara ili uplatom putem interneta (minimalan polog u ovom slučaju je 60,00 kn). Ovisno o iznosu jednokratno položenog novčanog iznosa stječete pravo na bonus ulaznice (tablica bonus ulaznica).

Ima li novac položen na kartici rok u kojem ga je potrebno potrošiti?
Ne, novac položen na kartici je vaš i nema period u kojem se mora iskoristiti.

Gdje i kada mogu zatražiti karticu?
Karticu možete zatražiti na blagajni bilo kojeg CineStar kina u redovno radno vrijeme blagajin.

Mogu li ovu karticu pokloniti rođacima, prijateljima i djeci?
Da, dovoljno je na karticu položiti željeni iznos (minimalno 60,00 kn).
Za punoljetne korisnike: karticu i pristupnicu poklonite drugoj osobi koja će je aktivirati prilikom prvog dolaska u kino. Kartica je do aktivacije na ime zaključana i njome ne može nitko raspolagati. Za maloljetne korisnike: ukoliko ste karticu poklonili maloljetnoj osobi, tada je možete aktivirati na svoje ime ili će to za nju/njega učiniti bilo koja punoljetna osoba.

Mogu li imati više Stars Club 2xBonus Classic kartica?
Da, možete. Međutim, svaka kartica u sustavu se vodi zasebno tako da nije moguće spajati pogodnosti, iznose i bodove s više kartica na jedan račun.

Kako ću koristiti karticu?
Kinoulaznice ili proizvode možete plaćati s gotovinskog ili bodovnog dijela kartice. Jedan proizvod ili kinoulaznicu možete platiti gotovinom ili bodovima (potrebno je naglasiti sredstvo plaćanja). Kinoulaznice možete plaćati gotovinom, bodovima ili ih zamijeniti za bonus ulaznice. Iznos na kartici se automatski umanjuje za dio sredstava koji ste tom prilikom potrošili.

Kako ću koristiti karticu za kupovinu i rezervaciju ulaznica putem interneta?
Prijavite se s brojem kartice i pripadajućim PIN-om, a sustav će vas voditi kroz postupak kupovine i rezervacije.

Gdje mogu preuzeti ulaznice kupljene putem interneta?
Ulaznice možete ispisati na pisaču (e-ulaznica), možete ih preuzeti i na Cinematu ili blagajni cineStara pomoću kartice ili web-koda.

Čemu služi Cinemat (uređaj za izdavanje ulaznica)?
Za kupovinu kinoulaznica i za podizanje prethodno kupljenih, a ne preuzetih ulaznica.
Ulaznice kupljene online možete preuzeti na Cinematu na dva načina:
  • koristeći karticu i PIN (provučete karticu i upišete PIN, a Cinemat će vam izdati kinoulaznice)
  • unosom web-koda kojeg ste dobili prilikom kupovine na internetu (u tom slučaju vam nije potrebna kartica)

Gdje se nalaze Cinemati?
Cinemati se nalaze u svakom multipleksu CineStar i u Importanne centru u Zagrebu.

Ako na kartici nemam dovoljno sredstava za kupovinu proizvoda ili ulaznica na blagajnama CineStara, mogu li iznos koji nedostaje doplatiti u gotovini u trenutku plaćanja?
Da, ali samo za one ulaznice ili proizvode koje plaćate gotovinskim dijelom kartice.

Ako na kartici nemam dovoljnu količinu bodova za plaćanje jednog proizvoda ili ulaznice, mogu li razliku nadoplatiti gotovinom?
Ne, jedan proizvod ili ulaznica se moraju u cijelosti zamijeniti za bodove.

Što ako izgubim aktivnu karticu?
Obratite se našem osoblju na blagajni. Potrebno je predočiti bilo koji identifikacijski dokument te ispuniti Zahtjev za opoziv kartice i izdavanje nove. Staru karticu ćemo poništiti i ukoliko želite izdati Vam novu (kao i novi PIN) na koju će biti preneseno stanje stare. Blitz-CineStar ne jamči i nije dužan nadoknaditi moguće umanjenje salda do zaprimanja Zahtjeva za opoziv kartice od strane vlasnika. Blitz-CineStar ne preuzima nikakve financijske obveze ili odgovornost za štetu koja bi mogla nastati uslijed gubitka ili krađe kartice.
Zahtijevati opoziv kartice može samo vlasnik, ali ne i korisnik kartice.

Što ako izgubim neaktivnu karticu?
Neaktivna kartica ne glasi na ime i stoga nije moguće tražiti njenu zamjenu.

Što ako želim promijeniti PIN ili sam ga zaboravila/zaboravio?
Promjenu PIN-a možete zatražiti na blagajni (uz predočenje kartice i identifikacijskog dokumenta) ili online.

Gdje mogu vidjeti stanje sredstava na svojoj kartici?
Prijave se s brojem kartice i pripadajućim PIN-om.
U podacima vaše kartice dobit ćete uvid u:
1) gotovinski dio
2) bonus ulaznice
3) bodove
4) ostalo (ukoliko postoji).
Ako nemate pristup internetu, isti izvještaj možete zatražiti na info blagajni CineStara.

Gdje mogu dobiti dodatne informacije o Stars Club 2xBonus kartici?
Dodatne informacije možete dobiti na blagajni CineStara, telefonski na broj 01/63 96 720 (radnim danom od 10:00 do 15:00) ili nam pišite na info@cinestarcinemas.eu.

Koja su ograničenja pri korištenju kartice?
  • Bonus ulaznice nije moguće zamijeniti za IMAX, 4DX i/ili Gold Class projekcije te za Boutique sjedala, pretpremijere i Spektakle.
  • Bonus ulaznice i bodove nije moguće zamijeniti za gotovinu.
  • Prilikom kupovine jednog proizvoda ili usluge nije moguće istovremeno koristiti gotovinu i bonuse.
  • Višekratni iznosi uplaćeni na karticu se ne zbrajaju.
  • Bonus bodovi se ne dodjeljuju prilikom kupovine ulaznica unutar Obiteljskog paketa.
  • Nije dopušteno storniranje kupljenih kinoulaznica i proizvoda.
  • Stars Club karticom (Classic i Business) nije moguće platiti rođendansku proslavu, ulaznice s odobrenim grupnim popustom i organizirane projekcije.
  • Bonus ulaznice i bodovi se iznimno ne mogu zamijeniti za predstave koje imaju poseban status zbog ograničenja na koja Blitz-CineStar ne može utjecati.
  • Karticu nije moguće koristiti na baru u Kaptol Boutique Cinema.

Što je to Cinemat?
Na Cinematu možete kupovati kinoulaznice gotovinom ili Stars Club 2xBonus karticom. Kod plaćanja gotovinom transakcija se ne evidentira na Stars Club kartici. Prilikom kupovine ulaznica nije moguće istovremeno (u jednoj transakciji) plaćati karticom i gotovinom. Nemate li dovoljno sredstava na kartici, tada posebno odaberite onaj broj ulaznica koji možete kupiti karticom, a posebno ulaznice koje želite platiti gotovinom. Ako u Cinematu nema dovoljno kovanica za povrat ili odustanete od kupovine, dobit ćete potvrdu za povrat gotovine na blagajni kina. Novčanice moraju biti ispravne, a Cinemat prihvaća samo one novčanice koje su prikazane na ekranu Cinemata.

Gdje mogu dobiti dodatne informacije o Stars Club 2 x bonus kartici?
Dodatne informacije možete zatražiti na blagajni kina, pozivom na broj telefona 01/63 96 720 (radnim danom od 10:00 do 15:00) ili nam pošaljite e-mail na info@cinestarcinemas.eu.