Često postavljena pitanja za Studentsku karticu

Tko može posjedovati Studentsku karticu?
Studentsku karticu može posjedovati svaki student (redovni i izvanredni) Republike Hrvatske. Jedan student može posjedovati samo jednu Studentsku karticu. Kartica glasi na ime studenta i zaštićena je šesteroznamenkastim PIN-om.

Gdje i kada se izdaje kartica?
Kartice se izdaju svakog dana u radno vrijeme multipleksa na blagajni kina.

Kako do kartice?
Potrebno je ispuniti i predati pristupnicu, predočiti X-icu uz valjanu indentifikacijsku ispravu, te jednokratno uplatiti 9,00kn. Kartica je aktivna od 1.10. tekuće godine do 30.9. sljedeće godine. Nakon toga potrebno ju je produžiti pomoću X-ice i identifikacijske isprave.

Koliko povoljnijih kinoulaznica je moguće kupiti Studentskom karticom?
Vlasnik Studentske kartice može kupiti samo dvije povoljnije kinoulaznice dnevno. Vlasnik ISIC studentske kartice može kupiti jednu povoljniju kinoulaznicu dnevno.

Kako mogu iskoristiti Index bodove?
Index bodove možete zamijeniti za Index poklone i to najkasnije u roku od 12 (dvanaest) mjeseci nakon isteka valjanosti kartice.

Kako mogu iskoristiti bonus bodove?
Index bodove možete zamijeniti za sljedeće poklone:
 
10 Index bodova Plakat filma po izboru*
20 Index bodova Studentski Meni
30 Index bodova 1 DVD** + Studentski Meni
* Izbor ovisi o raspoloživosti pojedinih plakata
** Izbor ovisi o raspoloživosti pojedinih DVD naslova

Kako mogu provjeriti stanje Index bodova?
Index bodove možete provjeriti online ili na blagajni kina.

Koja su ograničenja Studentske kartice?
  • Kinoulaznice nije moguće kupiti po povoljnijoj cijeni za Boutique sjedala, pretpremijerne projekcije i projekcije koje imaju poseban status zbog ograničenja na koje CineStar ne može utjecati.
  • Karticu može koristiti isključivo njen vlasnik, ona nije prenosiva.
  • Zamjena Index bodova ili poklona za novac nije moguća.
  • Povoljnije kinoulaznice nije moguće kupovati na Cinematima ili online, već isključivo na blagajnama kina.
  • Na karticu nije moguće polagati novac.

Kako koristim karticu u CineStaru?
Prije kupovine bilo kojeg proizvoda ili ulaznica predajte karticu djelatniku na blagajni.

Što ako izgubim karticu?
Obratite se našem osoblju na blagajni. Potrebno je predočiti bilo koji identifikacijski dokument te ispuniti Zahtjev za opoziv kartice i izdavanje nove. Staru karticu ćemo poništiti i izdati novu (kao i novi PIN) na koju će biti preneseno stanje sa izgubljene kartice. Prilikom izdavanja nove Kartice potrebno je ponovno jednokratno uplatiti 9,00 kn. Blitz-CineStar ne jamči i nije dužan nadoknaditi moguće umanjenje Index bodova do zaprimanja obavijesti o opozivu kartice od strane vlasnika. Blitz-CineStar ne preuzima nikakve financijske obveze ili odgovornost za štetu koja bi mogla nastati uslijed gubitka ili krađe kartice. Opoziv kartice je moguć samo ukoliko je vlasnik kartice naveo pravilne podatke prilikom izdavanja kartice.

Što ako želim promjeniti PIN ili sam ga zaboravila/zaboravio?
PIN možete promijeniti online ili na blagajni kina uz predočenje Studentske kartice i identifikacijskog dokumenta.

Gdje mogu dobiti dodatne informacije o Studentskoj kartici?
Dodatne informacije možete zatražiti na blagajni kina, pozivom na broj telefona 01/63 96 720 (radnim danom od 10:00 do 15:00) ili nam pošaljite e-mail na info@cinestarcinemas.eu.