• SAD
  • POČETAK PRIKAZIVANJA:
  • 26.07.2018
  • Datum prikazivanja je informativnog karaktera i kao takav je podložan promjenama.

bajadera

Sadržaj filma:

U Mamma Mia: Here We Go Again! Sophie (Amanda Seyfried) bori se s izazovima koje joj je donijela trudnoća, a ohrabrenje pronalazi u priči o trudnoći njezine majke Donne (Meryl Streep) i emocionalnim previranjima s kojima se tada suočavala. Mladu Donnu utjelovljuje mlada nada svjetske filmske scene, britanska glumica Lily James, koja je u samo deset godina karijere već ostavila značajan trag u svijetu filma. Pamtimo je po ulogama na malim i velikim ekranima; u serijama Downton Abbey i War & Peace te filmovima Cinderella, The Exception, Darkest Hour i Baby Driver. U svojim prisjećanjima, Donna spominje i svoju majku koju tumači ni manje ni više nego mega popularna američka pjevačica i glumica Cher, također poznata kao božica pop-a.

Više

Mamma Mia: Here We Go Again!

Mamma Mia: Here We Go Again! vodi publiku naprijed-nazad u vrijeme, ispreplićući događaje iz prošlosti i sadašnjosti. Nastavak po prvi put prikazuje mladu Donnu Sheridan i njezine prosce u vremenu ključnom za formiranje njezina života u koji nas je uveo prvi dio Mamma Mia! prije točno deset godina.
Ovakav narativni oblik publici omogućuje uočavanje uzročno posljedičnih veza koje ukazuju na to kako su odnosi omiljene nam raspjevane obitelji iz prošlosti rezonirani u sadašnjosti. S obzirom na takav scenarijski koncept, film je istoimeno i prethodnik i sljedbenik obožavanog originala, a prema svemu sudeći ima potencijal dostići, ako ne i nadići uspjeh prvog dijela. Očekuju nas nove stare Abba-ine pjesme i stoga, u odnosu na original, malo drugačiji ton filma.

Zatvori
Raspored prikazivanja (Molimo da izaberete željeno vrijeme kako biste kupili ulaznice.)
Odabir po: